Ena najbolj uspešnih franšiz prvoosebnih streljačin se tik pred novim letom vrača z novo ekipo, novo zgodbo in novim konceptom igranja. Kako se to obnese, kaj je ostalo in kaj je novega?
Po demontaži ekipe in veliko dogajanja, iz katerega bi lahko naredili tretji del sage Call of Duty, se je založnik Activision odločil, da bo nadaljevanje igre zaupal ekipi Treyarch, ki ima pod pasom kar nekaj zanimivih naslovov istega žanra, med drugim tudi Return to castle Wolfenstein, Call of Duty: World at war in podobne.
Fantje so se odločili, da igro ločijo od prejšnjih dveh vsebinsko povezanih delov in ustvarijo novo vesolje, ki je veliko bolj zgodovinsko oziroma se naslanja na dogodke iz dejanske polpretekle zgodovine oziroma dogodkov, povezanih s hladno vojno. Igralec spremlja oziroma prevzame vlogo operativca Alexa Masona, ki za CIA opravlja “top secret” naloge po vsem svetu.
Call of Duty: Black Ops Trailer from jan galek on Vimeo.
Tako v prvi misiji na Kubi lovite Fidela Castra, se kasneje odpravite v Vietnam, Rusijo in Laos ter skušate v petnajstih misijah za enega igralca razvozlati skrivnost organizacije, ki skuša s projektom Nova 6 zavladati svetu. Pri zgodbi je najbolj zanimiv način podajanja, saj se vse skupaj odvija kot spomin glavnega igralca, ki ga zaslišujejo na neznani lokaciji. Vse skupaj se torej odvija kot boleč flashback in šele na koncu se zadeva iz preteklosti prestavi v sedanjost.
Med misijami je veliko filmskih sekvenc in hitrih rezov, kar pričara podobno vzdušje kot pri Modern Warfare 2, vseeno pa je tukaj zgodba ni tako razgibana kot pri predhodniku, saj se vse skupaj vrti “samo” okrog enega človeka. Vseeno zaradi res hitrega tempa in pestrejših stopenj tega igri ne moremo šteti kot slabost.
Call of Duty: Black Ops Multiplayer Trailer from Emre Acar on Vimeo.
Največje spremembe je doživel način igranja za več igralcev, saj poleg novih tipov iger dobite še popolnoma prenovljen način nagrajevanja igralcev in nadgrajevanja orožij in opreme. Namesto golega napredovanja in odklepanja opreme, ima igralec sedaj možnost nabiranja točk in izbiranja nadgradenj, kar popestri igro oziroma dela večje poudarke na posameznih igralcih oziroma razredih. Tudi arene so bolj razgibane, vse skupaj pa je zaradi večih načinov igranja toliko bolj zabavno.
Treyarchu je dobro uspel restart serije – obdržali so zanimive dele predhodnika in postavili nove okvirje za razvoj kasnejših iger te franšize. Še dobro, da so prazniki in dela prosti dnevi blizu… 😉